21 Nisan 2011 Perşembe

Jose Mourinho Maç Sonu Açıklamaları


Real Madrid'in başında Barcelona'ya karşı ilk galibiyetini alarak ilk kupasını kaldıran Jose Mourinho, kupayı Santiago Bernabeu sakinlerine ithaf etti.


Uzatma dakikalarında Cristiano Ronaldo'nun golüyle kupaya uzanan Real Madrid Teknik Direktörü Jose Mourinho, asıl hedefinin Santiago Bernabeu'daki mantaliteyi değiştirmek olduğunu ifade etti.

Kupalardan daha önemli değerler olduğunu belirten Mourinho, "Bu kupa sadece benim değil, kulüpte çalışan herkesin payı var. Real Madrid ile kupalar kaldırmak güzel olabilir ancak benim asıl misyonum buradaki yapıyı ve insanların mantalitesini değiştirmek. Bugün bu kupayı kazanmasaydık, tek fark şu an üzülüyor olacağımızdı." dedi

.Özellikle savunmada Katalan ekibine göz açtırmayan Portekizli teknik adam, "Taktiksel olarak bütün istediklerimi sahaya yansıtabildiler. Çok çok az hata yaptık. Uzatma dakikalarına girdiğimizde Barcelona çok yorgundu ve sinirleri gergindi. Her zamanki oyunlarını oynayamadıkları için sinirlendiler." şeklinde konuştu.

Harika bir maç olduğunun altını çizen deneyimli çalıştırıcı, "Bazıları inanılmaz bir pas trafiğinden sonra gol pozisyonuna girmeyi muhteşem olarak adlandırabilir, ben ise savunma futbolunun ve alan daraltmanın çok önemli olduğuna inanıyorum. Bu sezon Barcelona ile üç maç yaptık. Birinde beş yedik, diğerinde berabere kaldık ve dün gece de galip geldik. Gördüğümüz üzere bu tarz maçlar üç sonuca da açıktır." yorumunda bulundu.

Sizin için beyazgazete'den arakladım.
Yazıyı Paylaş!

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 

Arsenal Türkiye